Mi a teendő téves rendelés esetén?

Amennyiben Ön vásárolt webáruházunkban egy terméket, de annak típusát elnézte, pl.: telefon tokot rendelt, de nem megfelelő típusra valót, az esetben természetesen lehetőség van annak a megfelelő típusra történő kicserélésére. Ehhez Önnek annyi a teendője, hogy vissza jutassa nekünk a tévesen vásárolt árut, üzletünk címére, ezt követően azt jóváírjuk és értékét beszámítjuk egy valóban megfelelő termék árába.

Áru csere esetén a visszaküldeni kívánt áru visszaszállításának költségei a törvény értelmében a vásárlót terhelik, az ismételten kiválasztott áru újrafuvarozásának díja kiszámlázásra kerül.


Az áru csere menete:
1. töltse le és töltse ki az alábbi linken szereplő elállási nyilatkozatot: arucsere_nyilatkozat.pdf

2. A kitöltött dokumentumot és a visszáruzni kívánt terméket postai küldeményként juttassa vissza a számlán is szereplő telephely címünkre: Mobil Ász Shop - Három Ász Média Kft. 1238 Budapest, Grassalkovich út 134. FONTOS! Soha ne küldjön utánvéttel terhelt visszárut, mert azt nem áll módunkban átvenni!

3. A visszáru megérkezését követően, kérésével kapcsolatban felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Önnek minden esetben joga van informálódni elérhetőégeinken, javasoljuk, hogy kérdés esetén írjon nekünk az info@mobiltokshop.hu email címre.