Megrendelés menete

A megrendelés lépései:


Tájékoztatjuk, hogy a megrendelés lépéseinek pontos leírása megtalálható a webáruház mindenkori ÁSZF dokumentumának 5. pontjában (Rendelés menete).

Kapcsolattartás a kézbesítés megkezdéséig:


Mindaddig míg a megrendelt áru kézbesítése nem kezdődik meg, alapvetően elektronikus (emailes) kapcsolattartás történik, telefonos úton csak és kizárólag indokolt esetben vesszük fel Önnel a kapcsolatot, amennyiben azt a rendelés tartalma véleményünk szerint indokolja.
Az Ön megrendelésének állapota folyamatosan nyomon követhető Shopper applikáció segítségével:

A megrendelés elküldése után:


1 Az Ön igényét a rendszer rögzíti, erről automatikus email üzenetet küldünk.
2 Munkatársaink a megrendelés áttekintését követően rendszerüzeneteken keresztül folyamtos tájékoztatást küldenek a megrendelés feldolgozásának aktuális állapotáról, melyek a következők lehetnek:
a Feldolgozás alatt: a megrendelést áttekintettük, az előzetes információk alapján annak teljesítése nem ütközött akadályba, további feldolgozása folyamatban van.
b Átutalásra vár: amennyiben Ön előre utalásos fizetéssel küldte el megrendelését, az esetben az átutalást soha ne indítsa el, mindaddig míg arra email üzenetben utasítást nem küldünk, ezzel egyidejűleg az utaláshoz díjbekérőt küldünk.
c Befizetést megkaptuk: amennyiben Ön előre utalással rendelt és az összeget megkaptuk, erről minden esetben email üzenetet küldünk, mely tartalmazza a rendelés információinak követéséhez szükséges linket.
d Előjegyzést rögzítettünk: amennyiben Ön olyan terméket rendelt, amelyet csak rendelésre szerzünk be, az esetben erről minden esetben email üzenetet küldünk, mely tartalmazza a rendelés információinak követéséhez szükséges linket.
e Kézbesítést megkezdtük: amennyiben az Ön megrendelését teljesítettük, csomagját elindítottuk, az esetben email üzenetet küldünk.
f Átvehető az üzletben: amennyiben az Ön személyes átvétellel rendelt, megrendelését feldolgoztunk, üzletünkben kiadható állapotban van, az esetben erről emailen értesítést küldünk.
g Törölt: amennyiben az Ön megrendelése valamilyen okból kifolyólag nem kerül teljesítésre, abban az esetben törölt státuszt kap.

Kapcsolattartás a kézbesítés megkezdését követően a kézbesítési formának megfelelően az alábbiak szerint alakulhat:


Futárszolgálati kézbesítés: Csomagjainkat a GLS futárszolgálat szállítja házhoz, minden csomag feladását követően a A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. emailen értesíti Önt a küldemény kézbesítésének várható időpontjáról, ezért kérjük kísérje figyelemmel email fiókját. A szállító cég a kiszállítás napján SMS üzenetben előre jelzi a küldemény kiérkezésének várható időpontját 3 órás időintervallum megadásával, amennyiben a jelzett időpont nem megfelelő Önnek, az esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot a GLS futárszolgálat ügyfélszolgálatával az SMS üzenetben lévő csomagszámra hivatkozva a (+36 1) 802-0265 telefonszámon.

Tehát a feladást követően kérjük elsősorban a futárszolgálattal egyeztessen a küldemény állapotával kapcsolatban, tekintettel, hogy erre rálátásuk leginkább nekik van. Köszönjük.

Ami megrendelés törlését eredményezheti:


1. Készlethiány, ebben az esetben emailen alternatív ajánlatokat küldhetünk Önnek, melyet mérlegelhet.
2. Hibás vagy hiányos adatközlés: amennyiben Ön hibásan vagy hiányosan adja meg elérhetőségeit, az esetben rendszerünk értesítést küld annak pótlására, vagy javítására elektronikus úton, ám ha ez az adatpontosítás nem történik meg, az esetben a rendelés törlésre kerül.
3. Bármely további olyan körülmény, melyet a webáruház hatályos ÁSZF dokumentuma szabályoz.