A gyorsabb ügyintézés érdekében online ügyfélszolgálati rendszerünk prioritást élvez a telefonos elérhetőséggel szemben, ezért kérjük, hogy amennyiben lehetséges írásban keressen fel minket.

Csere eltérő termékre

Téves rendelés esetén lehetőség van a termék, termékek egyéb termékre történő kicserélésére. Ennek két módja van, az egyik, ha a megvásárolt termékeket vissza kapjuk postai úton (fontos, hogy ajánlott vagy csomagküldeményként, semmiképpen sem utánvéttel terhelve és nem postán maradó opcióval, hogy a feladónak papírja legyen a küldemény feladásáról és mi is kapjunk értesítést annak érkezéséről), ezt követően kiszállítjuk az írásban jelzett alternatív terméket, termékeket, ebben az esetben Önt az újra kiszállítás költsége és a visszáru visszapostázási költsége terheli az esetleges áru érték különbözeten felül. Lehetőség van továbbá a tévesen rendelt áru futárszolgálattal történő kicserélésére, ezt csomagcserének hívjuk, melynek költsége 2000 Ft, ennek a folyamatnak során futárunk kiszállítja a kiválasztott alternatív terméket, termékeket, illetve részünkre el is szállítja Öntől a korábban tévesen megrendelt terméket, termékeket, így Önnek nem kell semmit tennie, a csere leegyeztetését követően csak a futárt kell várnia, az új csomagot átvennie és a téves csomagot becsomagolva vissza adnia.

Visszáru küldéséhez posta címünk: Három Ász Média Kft, Mobil Ász Shop - 1238 Budapest, Grassalkovich út 134.

Lehetőség van szintén a fenti címen található üzletünkbe való személyes visszáru leadásra, termék cserére is nyitvatartási időben:

Nyitva tartás

Hétfő 10:00-17:45
Kedd 10:00-17:45
Szerda 10:00-17:45
Csütörtök 10:00-17:45
Péntek 10:00-17:45
Szombat ZÁRVA
Vasárnap ZÁRVA

Számla másolat, számla javítás kérése

Amennyiben az átvett megrendeléssel kapcsolatos számlát illetően bármi kérése van, hibás adatok miatt javítani kellene, elveszett, annak pótlása szükséges, kérjük írjon nekük és segítünk a probléma megoldásában.

Tévesen, hiányosan szállított áruk

Amennyiben Ön tévesen vagy hiányosan szállítottott árut kapott, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot RMA űrlapunkon keresztül, hogy orvosolni tudjuk a felmerül problémát.

Vásárlástól való elállás

Hivatkozva a Három Ász Média Kft 2018. július 5.-én életbe lépett ÁSZF 7. számú pontjára (Elállás joga) tájékoztatom, hogy Önnek az ÁSZF-ben részletezett információknak megfelelően joga van elállni a vásárlástól, amennyiben a a Ptk. szerint fogyasztónak minősül. A Ptk. 8:1. § (1) bekezdésének 3. pontja szerint "fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.".  Ez azt jelenti, hogy amennyiben Ön a fenti törvény hatálya alá esik, úgy lehetősége van különösebb indoklás nélkül a termék, termékek visszaküldésére és a kifizetett összeg visszatérítésére. A visszáru eladóhoz való visszajuttatásának költsége minden esetben a vásárlót terheli.

A megvásárolt termék / termékek visszaküldhetőek postai úton (fontos, hogy ajánlott vagy csomagküldeményként, semmiképpen sem utánvéttel terhelve és nem postán maradó opcióval, hogy a feladónak papírja legyen a küldemény feladásáról és mi is kapjunk értesítést annak érkezéséről), visszáru küldéséhez posta címünk: Három Ász Média Kft, Mobil Ász Shop - 1238 Budapest, Grassalkovich út 134., illetve lehetőség van szintén a fenti címen található üzletünkbe való személyes visszáru leadásra is nyitvatartási időben:

Nyitva tartás

Hétfő 10:00-17:45
Kedd 10:00-17:45
Szerda 10:00-17:45
Csütörtök 10:00-17:45
Péntek 10:00-17:45
Szombat ZÁRVA
Vasárnap ZÁRVA

Kérdése van? - Forduljon hozzánk bizalommal!

Ennek az űrlapnak a segítségével kényelmesen felveheti velünk a kapcsolatot.


Elfogadom az Adatkezelési Szabályzatot (GDPR):
- Az üzenet elküldéséhez ki kell pipálni a jelölő négyzetet

Kapcsolat

Mobil Ász Shop

1238 Budapest, Grassalkovich út 134.

shopper@haromaszmedia.hu

Nyitva tartás: H-P.: 10:00-17:45